Så här anmäler du din reklamation
För att göra en snabb och korrekt hantering av din reklamation så är det viktigt att du läser igenom denna information.
Våra leverantörer hjälper oss med reklamationsbedömningar och de behöver så mycket information som möjligt för att göra en korrekt bedömning. Skicka en beskrivning av problemet och komplettera med bilder som visar det till info@inneboende.se eller via formuläret här bredvid, bilder kan dock inte bifogas där.
Om du reklamerar varan inom en månad från leverans behöver vi oftast inte ha kopia på ditt kvitto, vi har vanligtvis din orderkopia kvar. Reklamerar du senare än det så måste du alltid skicka med en kopia på inköpskvittot.
Det tar runt en vecka att lämna svar på en reklamation, i vissa fall tar det tyvärr lite längre. Jag försöker alltid hålla dig som kund informerad om vad som händer i ditt ärende om det drar ut på tiden. Om du inte har fått svar på din reklamation inom en vecka så får du gärna kontakta oss och få information om vad som händer med ditt ärende.
Även om du reklamerat din vara så får du använda den tills vi kommer och åtgärdar den eller byter ut den.
Vi hanterar reklamationer måndag till fredag kl 10-16 och du är välkommen att kontakta oss när som helst inom dessa tider om din reklamation. Vi har tyvärr ingen möjlighet lämna några svar om reklamationer utöver dessa tider eftersom våra leverantörer har stängt då.
Med vänliga hälsningar
Stefan Berggren, 08-643 2110